Η Γεωργία Καμπόλη ειναι Ψυχολόγος (Άδεια ασκήσεως επαγγέλματος: 425, 05/03/2012) και πιστοποιημένη Γνωστική Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεύτρια.
Αποφοίτησε από το τμήμα Ψυχολογίας του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και ολοκλήρωσε τις μεταπτυχιακές σπουδές της στον “Έλεγχο του στρες και την Προαγωγή της Υγείας” της Ιατρικής σχολής του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημιού Αθηνών. Είναι τακτικό μέλος της Ελληνικής Ψυχολογικής Εταιρείας (ΕΛΨΕ).
Εξειδικεύτηκε στη Γνωστική Συμπεριφορική Ψυχοθεραπεία από την Εταιρεία Γνωσιακών και Συμπεριφορικών Σπουδών, λαμβάνοντας πιστοποίηση από την Ευρωπαϊκή Εταιρία Συμπεριφορικών και Γνωστικών Θεραπειών (European Association for Behavioural and Cognitive Therapies – EABCT).
Είναι υποψήφια διδάκτωρ στο Παιδαγωγικό τμήμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ερευνητικο θέμα “δεξιότητες ζωής” (life skills). Στο παρόν λαμβάνει εξειδίκευση και στην Θεραπεία Σχημάτων (Schema Therapy) στην Ελληνική Εταιρεία Θεραπείας Σχημάτων (ΕΕΘΣ).
Είναι εκπαιδευμένη συντονίστρια ομάδων σχολών γονέων στον Πανελλήνιο Σύνδεσμο Σχολών γονέων (παράρτημα της «Διεθνούς Ομοσπονδίας για την Εκπαίδευση των Γονέων» – Federation Internationale pour l’ Education de Parents- F.I.E.P.).
Ασχολείται με τη διάγνωση, πρόληψη και θεραπευτική αντιμετώπιση μιας ποικιλίας ψυχικών διαταραχών και προβλημάτων μέσω της γνωστικής συμπεριφορικής θεραπείας. Ταυτόχρονα, συμμετέχει ως εισηγήτρια σε επιστημονικές ημερίδες και συνέδρια.
ΣΥΓΓΡΑΦΙΚΟ ΕΡΓΟ
• Αντωνίου, Α.-Σ., Καμπόλη, Γ., Χαριοπολίτου, Α. (2013). Τεχνικές αποτελεσματικής ένταξης των χαρισματικών παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία. Στο Α. Νάνου, Μ. Πατσίδου-Ηλιάδου, Α. Γκαράνης, Α. Χαριοπολίτου (Επίμ.). Από την ειδική αγωγή στη συμπεριληπτική εκπαίδευση: Από το σχολείο σε μια κοινωνία για όλους. Θεσσαλονίκη: Εκδόσεις Γράφημα.
• Συγγραφή κεφαλαίων με τίτλο «Αποτελεσματικές στρατηγικές πειθαρχίας και διαχείρισης συμπεριφοράς στο σχολικό περιβάλλον» και «Ένταξη των χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών στην εκπαιδευτική διαδικασία και σχετικές προτάσεις» στο Αντωνίου, Α.-Σ. (2012). Εκπαιδευτική Ψυχολογία και Άτομα με Ειδικές Εκπαιδευτικές Ανάγκες. Αθήνα: Ιατρικές Εκδόσεις Π.Χ. Πασχαλίδης (Αποδεκτά προς έκδοση).
• Συνσυγγραφή κεφαλαίου (Αλέξανδρος-Σταμάτιος Αντωνίου) με τίτλο «Πώς σχετίζεται ο σχολικός εκφοβισμός με την κατάθλιψη και την τάση αυτοκτονίας σε παιδιά και εφήβους στο «η ψυχική υγείας των παιδιών στην κοινωνία της κρίσης, ο ρόλος των γονέων και των εκπαιδευτικών», εκδόσεις Ταξιδευτής, Πολιτιστική Κίνηση Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης.
• Γεωργία Καμπόλη, Αλέξανδρος–Σταμάτιος Αντωνίου, Γεώργιος Χρούσος, Χριστίνα Δαρβίρη (2014). «Διερεύνηση σχολικού εκφοβισμού και στρεσογόνων παραγόντων σε παιδιά και εφήβους». Διαδικτυακή πύλη www.operarchives.gr και ψηφιακή βιβλιοθήκη «Γκρίζας Βιβλιογραφίας» Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών http://health.lib.uoa.gr/
• Καμπόλη Γ., Ρακιτζή Σ. Η θεραπευτική σχέση και συμμαχία και η σημασία τους στη Γνωσιακή- Συμπεριφοριστική Ψυχοθεραπεία. Γνωσιακή – Συμπεριφοριστική Έρευνα Θεραπεία, 3(1), 7-19, 2017.
• Kampoli, G. D., Antoniou, A.-S., Artemiadis, A., Chrousos, G. P., Darviri, C. (2017). Investigating the Association between School Bullying and Specific Stressors in Children and Adolescents. Psychology, 8, 2398-2409. https://doi.org/10.4236/psych.2017.814151
• Καμπόλη, Γ. και Αντωνίου, Α.Σ. (2011), Ηγετικές ικανότητες χαρισματικών και ταλαντούχων παιδιών, 3ο Πανελλήνιο Συνέδριο Επιστημών Εκπαίδευσης, Αθήνα.
Ειναι υποψήφια διδάκτωρ στο Παιδαγωγικό τμήμα του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών με ερευνητικο θέμα “δεξιότητες ζωής” (life skills).
Ωράριο Λειτουργίας
- Δευτέρα9:00 π.μ.10:00 μ.μ.
- Τρίτη9:00 π.μ.10:00 μ.μ.
- Τετάρτη9:00 π.μ.10:00 μ.μ.
- Πέμπτη9:00 π.μ.10:00 μ.μ.
- Παρασκευή9:00 π.μ.10:00 μ.μ.
- ΣάββατοΚλειστά
- ΚυριακήΚλειστά